Bank i Klient: Software, czyli wartość dodana

BANK 2017/12

Rozmowa z Marcinem Wernerem, prezesem zarządu Risco Software Sp. z o.o.

Branża IT lubi określać swoją ofertę nie tylko jako software i usługi, ale przede wszystkim jako wartość dodaną dla klientów. Jaka jest filozofia działania Risco Software?

– Niewątpliwie każda firma IT dąży do wykreowania wartości dodanej dla klienta końcowego i każda nieco inaczej tę wartość definiuje, a jeszcze inaczej komunikuje. My produkujemy systemy dla sektora finansowego. To wyjątkowa branża, klienci oczekują od nas nie tylko wiedzy i umiejętności z zakresu samego IT, ale również np. znajomości regulacji prawnych. Ich zrozumienie wymaga szkoleń merytorycznych, poznania unijnych i krajowych aktów prawnych oraz wdrożenia wyśrubowanych i restrykcyjnych standardów technicznych. Każdy z naszych programistów jest przeszkolony z danego zakresu merytorycznego, służącego zrozumieniu procesów biznesowych, dla których docelowo projektujemy system. ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI