Bank i Klient: Wyścig cyfrowych zbrojeń

BANK 2017/12

Od kilku lat jesteśmy świadkami rewolucji technologicznej, która zatacza coraz szersze kręgi. Produkty i usługi oferowane przez największych graczy z sektora finansowego zmieniają się z dnia na dzień, próbując dogonić pokolenie Z, które weszło w dorosłość i stało się cennym, jednakże bardzo wymagającym klientem.

Jacek Dymczak
Dyrektor rozwoju obszaru ubezpieczeń VSoft S.A.

Jeszcze kilkanaście lat temu komputer był towarem luksusowym, do którego dostęp mieli nieliczni. Dodatkowo, jego obsługa nie była równie intuicyjna jak dzisiaj i wielu ludzi nie miało do niego zaufania, szczególnie w tak delikatnej materii jaką są finanse. Kupujący byli przyzwyczajeni do kontaktu z człowiekiem – czy to z kasjerem, agentem ubezpieczeniowym czy doradcą w banku. Ludzie mieli przeświadczenie, że ich finanse są w dobrych rękach, jeśli zajmowała się nimi osoba z którą nierzadko wchodzili w długoletnie relacje.

Dziś trendy dyktują millenialsi, któ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI