IT@BANK 2017: Wielowymiarowa konwergencja

BANK 2017/12

Z Marią Jose Campos, członkiem zarządu Banku Millennium, laureatką indywidualnej nagrody specjalnej Wizjonera Rynku 2017 IT@BANK, rozmawiał Janusz Grobicki.

Bank Millennium przedstawił nową strategię na lata 2018–2020. Zapowiedział dalszą cyfryzację, klientocentryzm i behawioralną personalizację. Jak zamierza osiągnąć te cele?

– Bankowość przechodzi proces transformacji wynikającej z rozwoju cyfryzacji i nowych technologii, zmieniających się zachowań i oczekiwań klientów, a także nowych regulacji, np. PSD2. To dla nas wyjątkowa okazja, żeby te zmiany wykorzystać. Jesteśmy bankiem średniej wielkości, dysponujemy zaawansowanymi umiejętnościami technologicznymi, a nasza kultura organizacyjna, oparta na współpracy i szybkości działania, sprzyja innowacjom.

Są to solidne fundamenty, na których możemy oprzeć dalszą digitalizację. Już teraz większość produktów i usług oferujemy za pośrednictwem kanałów cyfrowych – np. 44% pożyczek gotówkowych sprzedajemy online. Ponadto w swojej ofercie integrujemy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI