Oferujemy takie usługi, które sami chcielibyśmy kupić

BANK 2016/12

Z Tomaszem Frączkiem, prezesem zarządu Mondial Assistance, rozmawiał Stanisław Brzeg-Wieluński.

W tym roku mija 25 lat działalności Związku Banków Polskich. Jak przez te lata przebiegała współpraca Mondial Assistance z sektorem bankowym i z samym związkiem?

– Chciałbym przypomnieć, że pierwszy biznes dotyczący pakietów assistance w ROR-ach został zrobiony właśnie przez nas i Bank Pekao S.A. w roku 2002. Pamiętam, że w umowie wpisaliśmy klauzulę wyłączności, że przez rok nie będziemy oferowali tego samego lub podobnego pakietu innym bankom. Tak bardzo zależało wtedy Bankowi Pekao S.A., żeby ich oferta assistance była trudna do podrobienia przez konkurencję. Oczywiście z czasem pojawili się jej naśladowcy, ale do 2006 r. nasza oferta stała się standardem rynkowym w każdym polskim banku. Różnice sprowadzały się praktycznie tylko do tego, do jakich produktó...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI