Technologie: Bezpieczeństwo klientów bankowości internetowej

NBS 2016/10

Dynamiczny rozwój usług w kanałach elektronicznych w ostatnim dziesięcioleciu zmienił formę obsługi klientów. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić bank, który nie oferuje przynajmniej podstawowych usług tego typu. Wdrożenie nowego modelu obsługi klienta zmieniło również rolę typowej placówki bankowej.

Andrzej Kawiński

nbs.2016.10.foto.049.a.267xAndrzej Kawiński

Założyciel Instytutu Analiz i Prognoz Rynkowych, firmy rekomendowanej przez oba zrzeszenia banków spółdzielczych do wykonywania audytów końcowych Rekomendacji D. Zawodowo związany z branżą nowoczesnych technologii i systemów bankowych zapewniających sprawne świadczenie usług i bezpieczeństwo obrotu gotówki. Od 1 marca 2014 r. na stanowisku Regional Manager Banknote Processing firmy Giesecke & Devrient GmbH. Wcześniej związany z firmami: Wincor Nixdorf, Siemens Nixdorf oraz IMPAQ. W latach 2007-2013 przewodniczący Forum Technologii Bankowych w Związku Banków Polskich. Absolwent ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Wyszukaj:

0