W świecie, w którym liczą się pieniądze, my pamiętamy o ludziach

BANK 2016/12

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), to w Polsce temat poruszany dopiero od kilku lat. Kampanie społeczne, aktywizacja lokalnych społeczności, to te z elementów CSR, które mają duży wpływ na pozytywny wizerunek firmy. Nic zatem dziwnego, że duże przedsiębiorstwa starają się realizować w tym obszarze projekty o charakterze ogólnopolskim, co pozwala na budowanie wizerunku zaangażowanej społecznie firmy, na szeroką skalę.

Marcin Kotus

główny specjalista ds. komunikacji w SGB-Banku

Bankowość spółdzielcza to szczególny rodzaj bankowości. Banki spółdzielcze – choć oferują produkty i usługi takie jak banki komercyjne – jako cel działania wskazują wspieranie inicjatyw środowiska lokalnego. Powszechnie mówi się nawet o tym, że pełnią misję społeczną dla środowisk lokalnych. Działania CSR banków spółdzielczych są pochodną ich umiejscowienia na terenie Polski – to działania lokalne, dotyczące miejscowych społeczności w całym kraju. Dzięki temu odpowiadają na faktyczne potrzeby tych środowisk, w której banki funkcjonują.

Dobrowolna misja

Odpowiedzialność społeczna jest wpisana w podstawę funkcjonowania banków spółdzielczych od ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI