Wydarzenia: Bank w telefonie

NBS 2018/04

Coraz więcej banków rozbudowuje swoje kanały dostępu. Także w bankach spółdzielczych SGB klienci mogą realizować transakcje online i płatności za pomocą smartfonu.

Jeszcze kilkanaście lat temu, aby sprawdzić stan konta, należało udać się do banku. Dzisiaj można to zrobić poprzez uruchomienie odpowiedniej aplikacji w telefonie czy też poprzez stronę internetową, gdzie nie tylko dowiemy się, ile mamy dostępnych środków, ale także możemy wykonać różne podstawowe operacje bankowe jak i transakcje, które ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie, tj. zakup biletu komunikacji, opłacenie parkingu, zakup ubezpieczenia. Banki spółdzielcze SGB, nie tracąc swojego lokalnego charakteru, wciąż udostępniają klientom innowacyjne produkty i usługi mobilne, pozwalające skutecznie konkurować z bankami komercyjnymi.

Jednym z nich jest Aplikacja Mobilna „Portfel SGB”, dzięki której klienci całego Zrzeszenia SGB mają możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI