08.06.2018 – Jacek Kinecki
Powiedzieli
Polscy konsumenci są otwarci na wszelkie nowinki technologiczne w obszarze e-commerce, więc wdrożenie możliwie najnowocześniejszych usług automatyzujących i usprawniających realizację transakcji jest wartością dodaną każdego serwisu internetowego.

Polscy konsumenci są otwarci na wszelkie nowinki technologiczne w obszarze e-commerce, więc wdrożenie możliwie najnowocześniejszych usług automatyzujących i usprawniających realizację transakcji jest wartością dodaną każdego serwisu internetowego.
Strategia ta wpisuje się w zasadę win-win, w której satysfakcja obu stron transakcji jest porównywalna.Jacek Kinecki
dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Przelewy24
Business case aplikacji i płatności mobilnych - już 12 czerwca 2018 r. podczas konferencji Płatności Mobilne – Horyzonty Bankowości 2018Rejestracja na konferencję Płatności Mobilne – Horyzonty Bankowości >>>