20.12.2018 – Włodzimierz Kiciński

Powiedzieli

Nowoczesne technologie w coraz większym stopniu definiują polską bankowość, uważaną za jedną z najnowocześniejszych na świecie.

Zdecydowana większość nowych klientów banków, którzy rozpoczęli korzystanie z usług w ciągu minionych 12 miesięcy to osoby, które od początku aktywnie korzystają z bankowości internetowej i którym trudno już wyobrazić sobie korzystanie z usług banków w tradycyjnej formie. Wśród wszystkich klientów indywidualnych, z BI aktywnie korzysta już 46%. W przypadku klientów, którzy podjęli współpracę z bankiem w ciągu ostatniego roku, współczynnik ten wzrasta do ok. 70%.

Czytaj także: Ponad 17 mln aktywnych klientów w kanałach elektronicznych banków. Raport NetB@nk za III kwartał 2018 r. >>>

Włodzimierz Kiciński

wiceprezes Związku Banków Polskich

Udostępnij artykuł: