20 tys. kulturalnych kierowców na stronie Proama

Finanse i gospodarka

Proama w ciągu 2 ostatnich miesięcy zgromadziła na Facebooku, wokół kampanii promującej kulturę jazdy, ponad 20 tys. fanów. "Wrzucam na luz" to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

Proama w ciągu 2 ostatnich miesięcy zgromadziła na Facebooku, wokół kampanii promującej kulturę jazdy, ponad 20 tys. fanów. "Wrzucam na luz" to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

"Nie mamy wpływu na korki i dziury w drodze, ale mamy wpływ na to, jak traktujemy innych uczestników ruchu drogowego"  - mówi  Justyna Szafraniec, PR manager w Proamie. "Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym".

Dla Proamy  zorganizowanie kampanii "Wrzucam na luz" jest spójne z polityką biznesową firmy, która bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe, 70 proc., zniżki bonus-malus na OC i AC.

"Liczba fanów - ponad 20 tys. w ciągu 2 miesięcy - i ich zaangażowanie w dyskusje na profilu Wrzucam na luz, potwierdzają, że kultura jazdy jest tematem bliskim użytkownikom polskich dróg" -  dodaje Justyna Szafraniec.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: