4Life Direct wchodzi w nowe kanały sprzedaży

Finanse i gospodarka

4Life Direct rozszerza swoją ofertę produktową i zamierza wejść w nowe kanały sprzedaży. "W nadchodzących miesiącach planujemy rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży.

4Life Direct rozszerza swoją ofertę produktową i zamierza wejść w nowe kanały sprzedaży. "W nadchodzących miesiącach planujemy rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży.

Od stycznia poszukujemy multiagencji, z którymi moglibyśmy nawiązać stałą współpracę i które byłyby zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń szpitalnych, wypadkowych i na życie" - mówi Katarzyna Jedynak, dyrektor operacyjny w 4Life Direct.

Na stronie internetowej 4Life Direct pojawiło się ogłoszenie o poszukiwaniach multiagencyjnego partnera. "Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ zauważyliśmy, że coraz więcej agencji jest zainteresowanych sprzedażą produktów oferowanych za naszym pośrednictwem" - wyjaśnia Katarzyna Jedynak.

Kolejnym krokiem 4Life Direct w kierunku rozszerzenia kanałów dystrybucji ma być wprowadzenie sprzedaży ubezpieczeń online. "Pierwsze działania w tym zakresie poczyniliśmy już w zeszłym roku, wprowadzając na rynek polisę Młodzi Rodzice" - dodaje Katarzyna Jedynak.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: