50 największych banków w Polsce 2015: Czas na bankowość omnikanałową

BANK 2015/06

Rozmowa ze Sławomirem Ziajką, zastępcą dyrektora Pionu Banków Komercyjnych w Asseco Poland

Jakie wyzwania stoją przed bankami w ich relacjach z klientami? Jacy dziś są klienci banków, jak chcą się komunikować z bankiem?

– Priorytetem dla każdego banku jest pozyskanie i utrzymanie klienta. A to jeszcze nigdy nie było tak trudne. Przede wszystkim ze względu na fakt, że w ostatnim czasie zdecydowanej przemianie uległ konsument usług bankowych – stał się mobilny, technologicznie uświadomiony, wyposażony w aplikacje ułatwiające kontakt ze światem. Ceni wygodne życie, a jego potrzeby stają się coraz bardziej wyrafinowane. Dzięki najnowszym narzędziom dostępu korzysta z usług bankowych niezależnie od miejsca i pory dnia. Jego dzisiejsze oczekiwania wobec bankowości skupiają się przede wszystkim na użyteczności oraz bezpieczeństwie. Posiada szeroki dostęp do informacji, dlatego w krótkim ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: