50 największych banków w Polsce 2015: Wygoda i użyteczność

BANK 2015/06

Obecnie to nie technologia ogranicza upowszechnianie płatności mobilnych. Raczej użytkownicy. Trzeba ich umiejętnie przekonać i zachęcić do korzystania z nowych rozwiązań.

Bohdan Szafrański

Jeśli chce się przewidzieć tendencje w płatnościach mobilnych, wystarczy odwiedzić sklep z elektroniką użytkową. Najtańsze smartfony, tablety lub phablety są już praktycznie dostępne dla każdego. W domach mamy więcej niż jedno takie urządzenie. Każde może posłużyć do wykonania płatności zbliżeniowo, poprzez aplikację itp. Wydaje się nawet, że dostępnych dziś sposobów zapłacenia za produkt czy usługę jest zbyt wiele. Dla użytkownika nie ma to znaczenia, pod warunkiem, że sieć akceptacji jest odpowiednio rozwinięta. Jeśli klient będzie miał problem z zapłaceniem w jednym, drugim i kolejnym miejscu, zacznie korzystać z innego rozwiązania. Czynnikami, które, moim zdaniem, w znaczący sposób będą wpływały na rynek płatności mobilnych w ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: