50 Największych Banków w Polsce 2017: Przyzwyczajamy się do technologii

BANK 2017/06

Cyfryzacja ma wpływ na preferencje i zachowania klientów oraz na modele biznesowe banków.

Marcin Złoch

Co 10 lat pojawia się dziesięć razy więcej urządzeń mających możliwość podłączenia do sieci – zauważają eksperci Deloitte Digital. Szacuje, się, że w 2020 r. ich liczba wyniesie 70 mld, a w 2030 – bilion. Wraz z nowymi technologiami zmienia się interakcja pomiędzy klientem a firmą, także finansową, jak i oczekiwania konsumentów względem oferowanych usług.

Klienci, którzy aktywnie korzystają z internetu czy bankowości elektronicznej z czasem zmieniają też swoje preferencje i oczekiwania. Nie wystarcza im już oferowanie usług stricte bankowych, dlatego wraz z rozwojem nowych możliwości technologicznych bankowcy proponują inne obszary współpracy. To nie tylko zwiększa satysfakcję klientów, ale też zmniejsza ich skłonność do zmiany banku. Jednak wykreowanie nowych produktów czy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: