50 Największych Banków w Polsce 2017: Pokolenie Y – to ich czas

BANK 2017/06

To dzieci nowych technologii, wszelkich informacji poszukują przede wszystkim w sieci. Media społecznościowe to ich drugi dom. Internet jest miejscem ich codziennych kontaktów, zakupów, rozrywki. Millenialsi lub inaczej – pokolenie Y. To oni i ich potomkowie będą decydować o kształcie przyszłych zachowań konsumenckich, rozwoju i wdrażaniu nowych usług.

Adam Zajączkowski

Pokolenie Y zostało określone jako generacja po raz pierwszy na początku lat 90. i odnosi się do osób urodzonych po roku 1980. Oczywiście to grupa indywidualności, ale charakteryzująca się pewnym zestawem generalnych cech i zachowań – twierdzi Przemysław Furlepa, dyrektor zarządzający w pionie bankowości detalicznej w ING Banku Śląskim. To osoby, które rozpoczęły kontakty z komputerem i internetem w późnym dzieciństwie. Mówi się o nich, że są młodzi, sprytni i zuchwali. To ludzie wychowani w kontakcie z najnowocześniejszymi technologiami. Nie znają świata, w którym nie ma internetu, e-maili i telefonów komórkowych – smartfonów. Spędzają bardzo dużo czasu online, mają zaufanie do zakupów i komunikacji online. Oczekują reakcji na każde zapytanie, najlepiej w czasie rzeczywistym, koncentrują się na jednej ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI