50 największych banków w Polsce: Znaki czasu

BANK 2013/06

"Miesięcznik Finansowy BANK" rozmawia z Katarzyną Rudnicką, prezes zarządu Vivenge

Obecnie Vivenge produkuje około 50 proc. oznakowania wizualnego dla branży bankowej w Polsce, to pozycja zdecydowanego lidera, jak to się udało osiągnąć?

– Sukces to wiadro ciężkiej pracy i kropla szczęścia. Do tego dochodzi umiejętność dobierania odpowiednich ludzi. Mimo to, że Siedlce są miastem, z którego wiele osób ucieka do stołecznej aglomeracji, udało nam się pozyskać wspaniałych ludzi, którzy są z nami od dawna, co przy dynamicznym rozwoju rynku pracy jest rzadkością. Są bardzo zaangażowani, lojalni i razem z nimi budujemy firmę. Vivenge powstało zaraz po otwarciu polskiego rynku – ponad 16 lat temu. Przeszliśmy różne wzloty i upadki, zupełnie jak polska gospodarka, wiele kryzysów, jak te z lat 2000-2002 i 2009-2011.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: