96 proc. klientów zadowolonych z Liberty Direct

Finanse i gospodarka

Liberty Direct opublikowało wyniki badań satysfakcji klientów przeprowadzonych w ciągu III pierwszych kwartałów br.

Wynika z nich, że 96 proc. osób korzystających z usług ubezpieczyciela jest zadowolonych z obsługi świadczonej przez firmę. Odsetek reklamacji do Rzecznika Ubezpieczonych w stosunku do ilości pojazdów ubezpieczonych w Liberty Direct utrzymuje się na niskim poziomie. W III kwartale wyniósł on 0,015 proc.

„Wysoką jakość obsługi utrzymujemy dzięki stosowanemu od 4 lat kompleksowemu systemowi zarządzania jakością” – stwierdza Jakub Staryga, starszy kierownik ds. jakości w Liberty Direct. „Filarem naszego systemu są prowadzone w sposób ciągły badania satysfakcji klientów. Pozwalają nam one błyskawicznie identyfikować i reagować na ewentualne niedociągnięcia” – dodaje.

Badania satysfakcji klientów realizowane są w Liberty Direct w sposób ciągły metodą ankiet telefonicznych. Od stycznia do końca września br. wzięło w nich udział 12 tys. osób. Badaniami zostały objęte zarówno osoby ubezpieczone w firmie, kontaktujące się z firmą w sprawie zapoznania się z ofertą, jak również kierowcy likwidujący szkodę z OC i AC.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: