Adam Małysz reklamuje Kredyt w Porządku Banku Pocztowego

Z rynku

Bank Pocztowy
Fot. Bank Pocztowy

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz. Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze, pokazując jednocześnie Bank Pocztowy oraz EnveloBank jako bezpieczne, polskie instytucje finansowe.

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii @PocztowyBank, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam #Małysz #BankPocztowy

Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.

Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze pożyczać?” Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.

Czytaj także: Klienci Banku Pocztowego mogą już płacić Apple Pay >>>

– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku Ambasadora Marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności – poprzez użycie gwar – śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić  zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów –  mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i komunikacji w kanałach zdalnych Pocztowego.

Czytaj także: Bank Pocztowy: klienci mogą już korzystać z aplikacji mobilnej EnveloBanku >>>

Kampania „Jak mądrze pożyczać?”

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze pożyczać?” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy – są dostępne na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku.

Źródło: Bank Pocztowy SA
Udostępnij artykuł: