Agito.pl wprowadza usługę elektronicznej faktury

Finanse i gospodarka

Jak wskazują badania opinii publicznej, zrealizowane na zlecenie PKPP Lewiatan, o e-fakturach słyszało 88 procent Polaków. 42 procent społeczeństwa otrzymuje faktury w wersji elektronicznej od usługodawców i aż 92 procent osób jest zadowolonych z tego rozwiązania.

Jak wskazują badania opinii publicznej, zrealizowane na zlecenie PKPP Lewiatan, o e-fakturach słyszało 88 procent Polaków. 42 procent społeczeństwa otrzymuje faktury w wersji elektronicznej od usługodawców i aż 92 procent osób jest zadowolonych z tego rozwiązania.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Agito.pl, jeden z największych sklepów internetowych, wdrożył usługę elektronicznej faktury. Wprowadzając e-faktury Agito.pl nie tylko dba o wygodę swoich klientów, ale przystępuje także do grona firm, dla których ważna jest ochrona środowiska.

System e-faktur to dla klienta same zalety - ryzyko utraty lub zgubienia dokumentu elektronicznego jest niższe, e-faktury zapewniają także większe bezpieczeństwo ochrony danych - dokumenty są przekazywane wyłącznie na adres mailowy, który wskazany został przez kupującego. Dodatkowo dzięki fakturom elektronicznym, każdy klient może przyczynić się do zmniejszenia ilości zużywanego papieru, a co za tym idzie do ograniczenia liczby wycinanych drzew. W Polsce każdego roku drukowane są 4 miliardy faktur, na ich produkcję trzeba zużyć 20 000 ton papieru, a więc wyciąć 340 000 drzew!

"Korzyści płynących z zamiany faktury papierowej na e-fakturę nie da się chyba przecenić. Przede wszystkim jest wygodniejsza i nie poniewiera się po biurku, można ją zarchiwizować nawet w telefonie komórkowym. Wielbiciele rozwiązań ekologicznych doceniają również to, że nie zużywa ona niepotrzebnie papieru" - podkreśla Maciej Piotrowski, Dyrektor Marketingu Agito.pl.

Agito.pl jest pierwszym polskim sklepem internetowym o tak szerokim asortymencie, który wprowadził system faktur elektronicznych. Innowacja ta jest kolejnym elementem w trwającym już procesie zmian, których celem jest usprawnienie zakupów i spowodowanie, że staną się one jeszcze przyjemniejsze i mniej skomplikowane niż dotychczas. Kilka tygodni temu Agito.pl wprowadziło nowy, bardziej przejrzysty layout swojego serwisu oraz wdrożyło wiele nowości, mających ułatwić zakupy - m.in. spersonalizowany dobór produktów, listę bestsellerów, promocji i najczęściej oglądanych towarów w sklepie, a także w poszczególnych kategoriach oraz listę życzeń, którą klienci mogą dzielić się ze znajomymi.

Źródło: Agito.pl

Udostępnij artykuł: