Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Kadry

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej. Powierzono jej zadanie optymalizacji i standaryzacji procesów w obszarze obsługi klienta, również w zakresie procedur reklamacyjnych oraz systemów wspomagających.

Agnieszka Kielichowska przez ponad 6 lat pracowała w PKO Banku Polskim, ostatnio jako Doradca Prezesa Zarządu a wcześniej dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej, pełniła również funkcję zastępcy Rzecznika Prasowego. W swoim życiorysie ma również stanowiska Dyrektora Rozwoju w „Harvard Business Review Polska”, Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w „Gazecie Prawnej” oraz Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w „Rzeczpospolitej”.

Jest doświadczonym menadżerem i szefem projektów typu start-up z umiejętnością zarządzania dużymi projektami oraz zespołami pracowników o zróżnicowanym doświadczeniu zawodowym i kompetencjach.

Absolwentka Executive Master of Business Administration na Dominican University Brennan School of  Business w Chicago, Międzynarodowych Podyplomowych Studiów Marketingu na Politechnice w Brnie oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

KIR