Akcję wsparcia firm #DziałamyNieZnikamy rozpoczęła Fundacja Polska Bezgotówkowa

Bezgotówkowo / Firma

e-commerce
Fot. stock.adobe.com / mavoimages

Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o starcie kampanii edukacyjnej #DziałamyNieZnikamy. Celem kampanii jest wsparcie małych i mikroprzedsiębiorców, którzy w związku z trwającą sytuacją epidemiologiczną zostali zmuszeni do ograniczenia, a nawet zawieszenia swojej działalności gospodarczej.

#PawełWidawski: Fundacja udostępni narzędzia i treści edukacyjne dla przedsiębiorców, którzy dotychczas nie wykorzystywali internetowych kanałów sprzedaży i marketingu #Koronawirus #Internet #eCommerce #Przedsiębiorcy #DziałamyNieZnikamy @bezgotowkowa

Częścią realizowanej kampanii jest specjalnie przygotowana platforma edukacyjna, na której będą zamieszczane treści merytoryczne i materiały, dedykowane właścicielom małych i średnich firm.

Pozwolą one unowocześnić ich biznes, a w szczególności otworzyć się na nowe formy dotarcia do klientów i uruchomić sprzedaż online.

Nowe możliwości dostępne w sieci

‒ Z uwagi na sytuację epidemiologiczną część przedsiębiorców została zmuszona do ograniczenia, a czasem wręcz do wstrzymania swojej działalności na bliżej nieokreślony czas.

Ich sytuacja, pełna niepewności i braku bliskiej perspektywy powrotu do normalności, stworzyła jednocześnie okazję do otwarcia się na rozwiązania, które wcześniej nie były brane pod uwagę.

Dlatego też Fundacja Polska Bezgotówkowa zdecydowała się na udostępnienie narzędzi i treści edukacyjnych dla przedsiębiorców, którzy dotychczas nie wykorzystywali internetowych kanałów sprzedaży i marketingu podkreślił dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

Na platformie edukacyjnej: artykuły, e-booki, szkolenia online

Przedsiębiorcy będą mogli znaleźć na platformie artykuły, e-booki, szkolenia online, infografiki oraz plakaty do powieszenia w witrynie swojego punktu handlowo-usługowego.

Na stronie internetowej będzie można znaleźć również moduł informujący przedsiębiorców o ofercie agentów rozliczeniowych w zakresie płatności e-commerce.

Zainteresowani będą mogli zapisać się do specjalnie uruchomionego newslettera, który będzie informował o nowych materiałach pojawiających się na platformie.

Kampanię będzie można śledzić we wszystkich kanałach społecznościowych Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>

ARP partnerem kampanii #DziałamyNieZnikamy

Partnerem kampanii jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., która także podejmuje działania wspierające transformację cyfrową polskich przedsiębiorców.

‒ W czasach koronawirusa, które odczuwamy wszyscy, chcemy okazać przedsiębiorcom jak największe wsparcie. Łączymy siły z naszymi partnerami i tworzymy nowe możliwości rozwoju dla małych i średnich firm.

Partnerstwo w kampanii #DziałamyNieZnikamy to dla nas kolejny etap budowania świadomości e-commerce u polskich przedsiębiorców. Wierzymy, że wspólna praca pomoże przedsiębiorcom zdobywać nowe rynki sprzedaży, tym razem internetowe – mówi Bartosz Sokoliński, dyrektor Biura Rozwoju i Innowacji w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

Ponadto Fundacja zaprasza do współpracy partnerów, którzy chcieliby szkolić i doradzać przedsiębiorcom, w jaki sposób dostosować się do nowych warunków i unowocześnić swój biznes.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://polskabezgotowkowa.pl/dzialamy

Udostępnij artykuł: