Aktualizacja systemu bankowości elektronicznej Nordea Netbank

Bankowość / Finanse i gospodarka

Nordea Bank Polska wprowadził nowe, funkcjonalne rozwiązania dla klientów bankowości elektronicznej Netbank. Zmiany wprowadzane są systematycznie, zgodnie z sugestiami klientów oraz wymogami konkurencyjnego rynku.

Nordea Bank Polska wprowadził nowe, funkcjonalne rozwiązania dla klientów bankowości elektronicznej Netbank. Zmiany wprowadzane są systematycznie, zgodnie z sugestiami klientów oraz wymogami konkurencyjnego rynku.

Klienci, którzy posiadają więcej niż jedno konto mogą teraz skorzystać z funkcji multidostępu. Umożliwia ona połączenie dwóch rachunków: osobistego oraz firmowego i stosowanie do nich jednej metody uwierzytelnienia.

Do równie ważnych zmian należy wyświetlanie komunikatów o płatnościach dokonywanych w trakcie niedostępności systemu operacyjnego. W przypadku niedostępnej usługi Pay by Net klient zostanie poinformowany o tym, że jego transakcja nie została przeprowadzona i należy ponownie złożyć zlecenie. Natomiast przy korzystaniu z usługi Płać z Nordea, transakcja zostanie wprowadzona do transakcji oczekujących i zrealizowana w momencie dostępności systemu.

Dla Klientów posiadających pakiet eFirma Plus wprowadzono usprawnienie systemu polegające na skróceniu procesu autoryzacji płatności internetowej. Dla użytkowników posiadających jednoosobowe uprawnienie do autoryzacji transakcji nie będzie wymagane dodatkowe zatwierdzenie operacji w sekcji "transakcje".

Dorota Tanaś-Michalak
Departament Marketingu i Komunikacji
Nordea Bank Polska

Udostępnij artykuł: