Alior Bank: nowe funkcjonalności w systemie bankowości internetowej BusinessPro

Z rynku

Alior Bank rozszerzył funkcjonalności modułu Centrum Produktów w bankowości internetowej BusinessPro. Teraz oprócz zamawiania kart debetowych, klienci biznesowi mogą składać wnioski online o rachunki pomocnicze, płacowe i lokacyjne oraz nadawać do nich uprawnienia wybranym pracownikom firmy. Szybkie i wygodne otwieranie kolejnych produktów w samoobsługowym module bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale, to duże udogodnienie dla przedsiębiorców, nie tylko w czasie pandemii.

Alior Bank - Logo
Alior Bank - Logo (źródło: Alior Bank)

Alior Bank rozszerzył funkcjonalności modułu Centrum Produktów w bankowości internetowej BusinessPro. Teraz oprócz zamawiania kart debetowych, klienci biznesowi mogą składać wnioski online o rachunki pomocnicze, płacowe i lokacyjne oraz nadawać do nich uprawnienia wybranym pracownikom firmy. Szybkie i wygodne otwieranie kolejnych produktów w samoobsługowym module bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale, to duże udogodnienie dla przedsiębiorców, nie tylko w czasie pandemii.

Centrum Produktów działa w oparciu o ustalony przez przedsiębiorców specjalny schemat akceptacji (zarówno jednoosobowej, jak i wieloosobowej) oraz na nadanych przez nich uprawnieniach dotyczących wprowadzania, podpisywania i wysyłania wniosków, w tym ich edycji i usuwania przed przekazaniem ich do banku.

Czytaj także: Alior Bank: nowe zdalne rozwiązania dla klientów biznesowych >>>

Rozwijamy funkcjonalności systemu BusinessPro, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb biznesu. Oprócz Centrum Produktów na rynku wyróżnia nas także usługa BankConnect, która integruje online system finansowo-księgowy przedsiębiorstwa z BusinessPro.

– Dzięki temu usprawnia i automatyzuje procesy księgowe co eliminuje ryzyko błędów, wynikające z  manualnego wprowadzania danych. Gwarantuje też niezawodność rozliczania faktur. Rekomendujemy to rozwiązanie firmom, które przetwarzają dużą liczbę transakcji i oczekują pełnej automatyzacji procesów księgowych. Naszym klientom zapewniamy wsparcie ekspertów, zarówno na etapie wdrażania, jak również obsługi BankConnect – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.

Możliwości bankowości internetowej BusinessPro

Bankowość internetowa BusinessPro umożliwia też intuicyjną i bezpieczną obsługę rachunków, produktów bankowości transakcyjnej, finansowania handlu i treasury. System skierowany jest do małych, średnich i dużych firm. Szczegółowe informacje na temat rozwiązań proponowanych w ramach BusinessPro są dostępne w centrach bankowości korporacyjnej i na stronie banku www.aliorbank.pl.

Źródło: Alior Bank
Udostępnij artykuł: