Alior Bank promuje fundusze inwestycyjne

Bankowość

Najnowsza kampania marketingowa Alior Banku jest poświęcona promocji szerokiej oferty funduszy inwestycyjnych. Głównym medium wykorzystywanym w kampanii jest Internet, wspierany komunikacją w prasie.

Nowa kampania Alior Banku prowadzona pod hasłem “Lokata? Fundusz! Przewaga wynika z zysków!” promuje atrakcyjność oferowanych przez Bank funduszy inwestycyjnych, stanowiących alternatywę dla standardowych lokat dostępnych na rynku, podkreślając ich większą zyskowność.

Kampania w Internecie obejmuje reklamy banerowe i plansze wyświetlane na najważniejszych portalach dopasowanych do grupy docelowej oraz dystrybucję spersonalizowanego mailingu. Uzupełniają ją działania kontekstowe skierowane do osób zainteresowanych tematyką inwestycyjną, wsparte aktywnością w mediach społecznościowych (portal Facebook). Wszystkie reklamy internetowe prowadzą na dedykowaną stronę: www.fundusze.aliorbank.pl

Zasięg kampanii wzmocnią dodatkowo publikacje reklam w najważniejszych na polskim rynku tytułach biznesowych dopasowanych do grupy docelowej m.in. Rzeczpospolita, Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna czy Polityka.

Informacje o ofercie funduszy inwestycyjnych znajdą się także na ekranach LCD w oddziałach Alior Banku, na bankomatach oraz w systemie bankowości internetowej i w e-mailingach adresowanych do klientów Banku.

Za przygotowanie materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za kreacje internetowe – Agencja Simpatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.

Źródło: Alior Bank

Udostępnij artykuł: