Allianz promuje produkty emerytalne

Finanse i gospodarka

23 maja ruszyła kampania reklamowa Allianz, promująca produkty zapewniające zabezpieczenie emerytalne. "System emerytalny i sytuacja demograficzna w Polsce nie pozostawiają złudzeń - każdy, kto będzie chciał na emeryturze utrzymać poziom dochodów zbliżony do obecnego, będzie musiał samodzielnie na ten cel dodatkowo oszczędzać. Nasza kampania ma przekonywać, że warto to robić korzystając z możliwości oferowanych przez Allianz" - przekonuje Witold Jaworski, prezes zarządu Allianz.

23 maja ruszyła kampania reklamowa Allianz, promująca produkty zapewniające zabezpieczenie emerytalne. "System emerytalny i sytuacja demograficzna w Polsce nie pozostawiają złudzeń - każdy, kto będzie chciał na emeryturze utrzymać poziom dochodów zbliżony do obecnego, będzie musiał samodzielnie na ten cel dodatkowo oszczędzać. Nasza kampania ma przekonywać, że warto to robić korzystając z możliwości oferowanych przez Allianz" - przekonuje Witold Jaworski, prezes zarządu Allianz.

W spocie reklamowym, którego akcja rozgrywa się w kawiarni, para młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Film, poprzez nawiązanie do powiedzenia "mieć ciastko i zjeść ciastko", promuje oferowane przez Allianz rozwiązania finansowe.

Kampania telewizyjna przewiduje łącznie ponad 6 tys. emisji w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Spoty będą też emitowane na platformach internetowych.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: