Anna Pańczyk nominowana na stanowisko CEO Grey London

Kadry

Anna Pańczyk
Fot. Grey London

Michael Houston, globalny CEO, Grey Group, nominował Annę Pańczyk na stanowisko CEO agencji Grey London. Anna Pańczyk będzie raportować bezpośrednio do Eduarda Maruriego, prezesa i CEO Grey Europe. Decyzja o nominacji wchodzi w życie w trybie natychmiastowym.

Podczas czteroletniej kadencji Anny Pańczyk na stanowisku CEO #GreyGroupPoland, agencja znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce

Anna Pańczyk pełni funkcję CEO Grey Group Poland od 2015 roku, zarządzając spółkami w ramach grupy tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital.

W okresie przejściowym Anna Pańczyk będzie blisko współpracować z Jakubem Korolczukiem, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym, który obejmie nową rolę Creative Chairman, Grey Group Poland.

“Anna była główną siłą napędową zmieniającą grupę Grey w Polsce w kreatywną i silną jednostkę biznesową” – powiedział Michael Houston. “Anna jest naturalnym wyborem na osobę zarządzającą Grey London, naszym flagowym biurem w Europie. Wraz z pojawieniem się Adriana Rossiego (Creative Chairman w Grey London), nominacja Anny otwiera nowy ekscytujący rozdział naszej agencji skupionej na przyszłości, a której niezmiennie przyświeca motto „Famously Effective”.

“Promocja Anny podkreśla jej talent oraz możliwości, które tkwią w sieci Grey. Umiejętności Anny, jej dynamika, pasja, kreatywność w każdym obszarze oraz dążenie do doskonałości w budowaniu silnych marek spowodowały zmianę sposobu myślenia i działania pracowników i klientów” – powiedział Eduardo Maruri. „Jakub Korolczuk posiada umiejętności przywódcze, pasję do kreatywności i, co najważniejsze, wyjątkowy talent, aby pomóc naszym klientom w rozwoju” – dodał Maruri.

“Gdybym miał wskazać sekret do osiągnięcia sukcesu organizacji, byłby to zestaw umiejętności i doświadczenia Anny. Jestem niezmiernie podekscytowany, że Anna do nas dołącza. Dla mnie Anna jest reklamowym alchemikiem” – powiedział Adrian Rossi.

Anna Pańczyk

Podczas czteroletniej kadencji Anny Pańczyk na stanowisku CEO Grey Group Poland, agencja znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Ponadto, według prasy branżowej, została uznana przez dwa lata z rzędu za „Efektywność Roku” oraz “Najbardziej Innowacyjną Agencję” w konkursie Innovation 2018.

Pod jej przywództwem Grey Group Poland zbudował zespół zarządzający nowej generacji, zdobył znaczący nowy biznes i rozwijał się wraz z obecnymi klientami, osiągając prawie 100-procentowy wskaźnik retencji. W 2015 roku Anna Pańczyk otrzymała tytuł “wschodzącej gwiazdy” w Top 50 Business Women w Polsce. Pełniła funkcję Wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych
oraz członka Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie.

Wcześniej w swojej karierze Anna Pańczyk spędziła siedem lat jako CEO i prezes Change Integrated, niezależnej agencji, która została uznana przez magazyn Campaign za jedną z wiodących, niezależnych agencji na świecie. Anna rozpoczęła swoją karierę w Saatchi & Saatchi Polska, gdzie zajmowała stanowiska kierownicze, kończąc jako Deputy Managing Director.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

O Grey

Grey jest sieciową agencją reklamową wchodzącą w skład Grey Group, która należy do największych globalnych firm komunikacyjnych. Grey wchodzi w skład holdingu WPP (NYSE: WPP). Działając pod hasłem “Grey Famously Effective Since 1917”, agencja obsługuje największe i najbardziej znane koncerny na świecie: Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Kellogg’s, Pfizer, Canon, Marriott Hotels & Resorts, Nestle, Walgreens, Applebee’s oraz T.J. Maxx.  W ostatnich latach Grey dwukrotnie zdobył tytuł ‘Global Agency of the Year’ magazynu Adweek oraz został uznany przez Advertising Age za ‘Agency of the Year’ a także ‘Global Network of the Year’ przez magazyn Campaign w uznaniu kreatywnych i biznesowych osiągnięć agencji.

Źródło: Grey

Udostępnij artykuł: