Aon Polska z ofertą programów ochrony od Europ Assistance Polska

Finanse i gospodarka

Europ Assistance Polska wraz z Aon Polska przygotowały ofertę rocznych programów assistance. Pakiety gwarantują klientom pomoc na drodze, pomoc w domu lub biurze, pomoc medyczną, chroniąc przy tym kierowców, cyklistów, przedsiębiorców oraz seniorów.

Pomoc na drodze

W ofercie Agenta ubezpieczeniowego, zmotoryzowani klienci mogą znaleźć roczne polisy assistance komunikacyjnego w trzech wariantach: Standard, Premium i Maximum. Wszystkie polisy zapewniają pomoc w razie wypadku drogowego, awarii lub kradzieży pojazdu oraz w razie braku paliwa. Wariant podstawowy gwarantuje kierowcom pomoc na terenie kraju: usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia lub jego holowanie. Kierowcy mogą też liczyć na wymianę przebitej opony oraz dowóz paliwa. Warianty Premium i Maximum gwarantują również wynajem pojazdu zastępczego lub transport bądź zakwaterowanie kierowcy i pasażerów na czas naprawy uszkodzonego pojazdu. Co więcej, warianty rozszerzone obejmują ochroną zdarzenia powstałe nie tylko w Polsce, ale też na terenie Europy. Klienci objęci tym programem mogą dodatkowo skorzystać z całodobowych usług Concierge i ochrony tożsamości w razie kradzieży dokumentów lub kart płatniczych.

Bezpiecznie na rowerze

Amatorzy jednośladów mogą w Aon Polska  zakupić Pomoc Rowerową – roczną polisę ubezpieczenia rowerowego gwarantującego pomoc techniczną i transport roweru do serwisu lub miejsca zamieszkania  w razie jego uszkodzenia lub awarii. Ochroną objęty jest również właściciel jednośladu. W ramach Pomocy Rowerowej  w razie nieszczęśliwego wypadku przysługuje mu pomoc medyczna i transport do i z placówki medycznej. Ubezpieczenie to wzbogacone jest także o ubezpieczenie OC oraz pomoc w razie kradzieży roweru z zamkniętego pomieszczenia.

Senior pod ochroną

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom starszych klientów, Aon Polska  i Europ Assistance Polska stworzyły kompleksowy program Pomoc dla Seniora składający się z usług assistance medycznego i domowego. W razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, osoby powyżej 55 roku życia mogą skorzystać z domowej wizyty lekarza lub pielęgniarki, transportu medycznego do lub z placówki medycznej, organizacji procesu rehabilitacji czy dostawy do domu leków, artykułów spożywczych bądź sprzętu medycznego-rehabilitacyjnego. Do dyspozycji seniorów jest również całodobowa infolinia.

Zdrowy dom

Klienci ceniący sobie spokój i komfort we własnym domu mogą skorzystać z programy Pomoc w Domu. Oferta dostępna jest w dwóch wariantach: Standard i Premium. W wersji standardowej, ochroną objęty jest dom klientów w razie awarii, kradzieży z włamaniem, zatrzaśnięcia zamków czy takich zdarzeń losowych jak zalanie, pożar, gradobicie, huragany, itp. Dodatkowo klienci objęci są ochroną w razie nieszczęśliwego wypadku. Całodobowo dostępne Centrum Alarmowe zorganizuje pomoc medyczną transport do szpitala, a także proces rehabilitacji. Wariant Premium gwarantuje dodatkowo pomoc w razie awarii sprzętu RTV/AGD oraz IT.

Aon Polska  dodatkowo oferuje pakiet Pomoc Medyczna, który można zakupić odrębnie. Gwarantuje on szereg przydatnych świadczeń medycznych nie tylko w razie nieszczęśliwego wypadku, ale także w sytuacji nagłego zachorowania.

Spokojni przedsiębiorcy

Oferta Aon Polska  została również wzbogacona o usługi Pomocy dla Biura, czyli polisy office assistance gwarantujące całodobową pomoc w razie awarii sprzętu biurowego oraz IT, kradzieży z włamaniem, uszkodzenia zamków, zatrzaśnięcia kluczy lub zdarzeń losowych takich jak powódź, pożar, gradobicie, huragan itp. Powiadomione o zdarzeniu Centrum Alarmowe, zorganizuje i pokryje koszty interwencji specjalisty odpowiedniego do rodzaju usterki oraz dozór, transport lub przechowanie mienia. Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą również skorzystać z eko infolinii i gospodarczej.

– Stworzenie tak szerokiej oferty wspólnie z Aon Polska  jest dowodem na rozwój branży assistance i włączanie w programy ochrony różnych grup klientów. To także potwierdzenie ewolucji usług assistance, których zadaniem nie jest już tylko pomoc w awaryjnych sytuacjach, ale także wspieranie w codziennym życiu czyniąc je łatwiejszym i bardziej komfortowym – mówi Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora w Europ Assistance Polska.

Klienci objęci programami assistance mogą korzystać z przysługujących im świadczeń całodobowo i nieodpłatnie, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia dołączonymi do zakupionych polis.

Źródło: Grupa Europ Assistance

Udostępnij artykuł: