Aplikacja mobilna eurobanku umożliwia wypłatę gotówki z bankomatu bez karty płatniczej

Z rynku

Klienci eurobanku nie potrzebują już plastikowej karty płatniczej, by wypłacać pieniądze z bankomatów. Wystarczy, że korzystają z nowej aplikacji mobilnej z usługą mobilnych płatności zbliżeniowych Visa.

Klienci eurobanku nie potrzebują już plastikowej karty płatniczej, by wypłacać pieniądze z bankomatów #eurobank #bankomaty #aplikacja @eurobanksa

Euro Bank S.A. uzupełnił najnowszą wersję aplikacji mobilnej „eurobank 2.0.” o nową funkcjonalność – kartę mobilną „płatności mobilne Visa” (karta HCE). Umożliwia ona, oprócz płatności zbliżeniowych, również zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów. To kolejny krok w poszerzaniu oferty usług związanych z kontem „W pełni”, które eurobank udostępnił klientom na początku sierpnia.

eurobank rozwija aplikację mobilną

Aby wypłacić środki, wystarczy tylko zbliżyć telefon z aktywną kartą „płatności mobilne Visa” oraz włączoną funkcją NFC do bankomatu wyposażonego w czytnik zbliżeniowy, a następnie – podobnie jak w przypadku tradycyjnych wypłat – podać numer PIN oraz żądaną kwotę.

Tę nowość do aplikacji mobilnej 2.0 eurobank wprowadził jako dodatkową opcję dla karty HCE, która również została udostępniona 23 sierpnia. Dotychczas korzystanie z niej było możliwie we wcześniejszej wersji aplikacji „eurobank mobile”.

eurobank zaprezentował nową wersję aplikacji mobilnej na początku 2018 r. Wówczas klienci dostali dostęp m.in. do obsługi takich produktów jak konto osobiste, rachunek oszczędnościowy, czy kredyt gotówkowy. Już wtedy eurobank zapowiadał, że aplikacja „eurobank 2.0.” zostanie dodatkowo wyposażona w mobilne płatności zbliżeniowe Visa.

Mobilna karta Visa do konta „W pełni”

Z mobilnych płatności zbliżeniowych Visa mogą korzystać wszyscy klienci eurobanku, którzy posiadają konto osobiste z aktywną aplikacją mobilną. Osoby, które go nie mają, mogą zyskać dostęp do tych funkcjonalności, zakładając nowe konto w eurobanku – „W pełni”.

To rachunek, który został wprowadzony do oferty 4 sierpnia. Zastąpił on oferowane wcześniej konta w ramach pakietów „Na co dzień”, „Active” oraz „Prestige”. eurobank oferuje płatności mobilne również swoim najmłodszym klientom – posiadaczom konta „Junior”, czyli młodzieży od 13. roku życia.

Prowadzenie konta „W pełni” jest całkowicie bezpłatne. Jego posiadacz może uzupełnić rachunek o kartę HCE i korzystać z niej wykorzystując aplikację „eurobank 2.0”. Wystarczy aktywować „płatności mobilne Visa” w aplikacji mobilnej, aby już w ciągu kilku minut móc płacić i wypłacać gotówkę zbliżeniowo smartfonem. Ta karta również jest darmowa.

Co więcej, karta HCE daje możliwość zyskiwania 5% zwrotu kwot płatności na sport, rozrywkę i rekreację
w ramach nowego programu premiowego „Codziennie zyskuję”, który wystartuje 1 września. Klient będzie mógł w nim zyskać do 720 zł rocznie.

Klient może również zdecydować się na jedną z dwóch tradycyjnych, plastikowych kart płatniczych: Visa Electron lub Mastercard Debit Prestige. Miesięczna opłata za kartę Visa Electron wynosi 4,90 zł, ale klient nie ponosi jej, jeżeli w ciągu miesiąca dokona płatności bezgotówkowych na min. 400 zł (do zwolnienia z opłaty wliczają się zarówno transakcje z karty Visa Electron, jak również te dokonane mobilnie kartą HCE).

Bankowość mobilna coraz popularniejsza

eurobank wprowadził pierwszą wersję aplikacji mobilnej w sierpniu 2013 r. Z roku na rok można zaobserwować, że klienci eurobanku stają się coraz bardziej „mobilni”.

Według danych na koniec drugiego kwartału 2018 r. z bankowości mobilnej eurobanku (bez względu na wersję) korzystało ponad 153 tys. osób (przynajmniej jedno logowanie na konto miesięcznie za pomocą kanału mobilnego). Oznacza to wzrost o ponad jedną piątą w ujęciu rocznym.

W eurobanku rośnie też liczba klientów korzystających wyłącznie z bankowości mobilnej. Na koniec drugiego kwartału 2018 r. było ich 32,9 tys. (+3 proc. r/r).

 

Źródło: eurobank

Udostępnij artykuł: