Aplikacja mobilna i bankowość internetowa Santander Bank Polska dostępne po ukraińsku i rosyjsku

Z rynku

Aplikacja mobilna Santander Bank Polska
Aplikacja mobilna Santander Bank Polska Fot. Materiały prasowe

Santander Bank Polska udostępnia aplikację mobilną i bankowość internetową w języku ukraińskim i rosyjskim. Obecnie bank obsługuje 179 tys. cudzoziemców, co plasuje go w czołówce banków wybieranych przez tę grupę klientów. Najliczniejszą nację stanowią Ukraińcy.

.@SantanderBankPL udostępnia aplikację mobilną i bankowość internetową w języku ukraińskim i rosyjskim. Obecnie bank obsługuje 179 tys. cudzoziemców #SantanderBankPolska

Ukraińcy to najliczniej reprezentowana narodowość wśród zagranicznych klientów Santander Bank Polska. Obecnie bank świadczy usługi dla 105 tys. osób. W całym 2018 Bank zanotował 43% wzrost liczby klientów z Ukrainy rok do roku. Przeważnie są to osoby pracujące, w wieku 20-30 lat oraz studenci wyższych uczelni. Klienci ci najczęściej wybierają Konto Jakie Chcę z Kartą Dopasowaną i różnymi formami płatności. Ponadto Konto Jakie Chcę i Kartę Dopasowaną można dowolnie konfigurować wybierając najbardziej potrzebne funkcje. Istotnym elementem preferowanej oferty jest również możliwość wysyłki środków za granicę oraz wymiana walut – także te usługi dostępne są w Santander Bank Polska.

Więcej najnowszych wiadomości o Santander Bank Polska >>>

Obcokrajowcy coraz chętniej korzystają z usług polskich banków

Z analiz przeprowadzonych przez bank, wynika, że 80% osób z grupy cudzoziemców, będących klientami banku, do zarządzania finansami osobistymi wykorzystuje głównie aplikację mobilną. Natomiast wybierając bank, szuka takiego, z którym może swobodnie się komunikować w języku ojczystym.

– Obcokrajowcy pracujący w Polsce chętniej korzystają z usług naszego banku. Dlatego w Santander Bank Polska, w myśl hasła „Bank Jaki Chcesz” dbamy, aby proces obsługi rachunku dla tej grupy klientów był przyjazny i intuicyjny. Właśnie udostępniliśmy aplikację mobilną oraz bankowość internetową w językach ukraińskim i rosyjskim. Nasi klienci w ojczystym języku mogą również porozmawiać z konsultantem na infolinii czy zapoznać się z materiałami promocyjnymi. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla nierezydentów, wśród których największą grupę stanowią Ukraińcy – mówi Anna Kaczmarek, Dyrektor Departamentu Klienta Indywidualnego Santander Bank Polska.

Specjalna infolinia dla klientów z Ukrainy

Już dwa lata temu Santander Bank Polska ułatwił bankowanie klientom z Ukrainy i rozpoczął od przygotowania specjalnej infolinii, która działa we wszystkie dni robocze w godz. 8-17. Obywatele Ukrainy przez telefon, w języku ukraińskim mogą w łatwy sposób dowiedzieć się o szczegółach oferty czy funkcjonalnościach produktów. Po ukraińsku dostępne są również umowy rachunku osobistego i materiały marketingowe (np. ulotki), a także strona z ofertą banku. Dzięki temu osoba decydująca się na konto osobiste i podpisująca dokument ma pewność, że rozumie warunki. Klienci do dyspozycji mają także stronę www po ukraińsku: Santander.pl/ua

Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa Santander dostępne są już po polsku, angielsku, ukraińsku i rosyjsku. Ponadto bankowość internetowa dostępna jest także w języku hiszpańskim.

 

Udostępnij artykuł: