Arkadiusz Rochala dyrektorem generalnym Sodexo Benefis and Rewards Services w Polsce

Kadry

Arkadiusz Rochala
Fot. Sodexo

Od września 2018 roku Arkadiusz Rochala objął stanowisko dyrektora generalnego polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Rochala posiada blisko 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu. Na stanowisku zastąpił Roberta Lecha.

#ArkadiuszRochala posiada blisko 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu #Sodexo

Arkadiusz Rochala swoją karierę w Sodexo Benefits and Rewards Services rozpoczął w 2006 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu i Rozwoju. Jego pierwszym wyzwaniem w firmie było stworzenie zespołu profesjonalistów, który efektywnie wspierał działania klientów w ramach segmentów Motywacja Pracowników oraz Lojalność i Motywacja w Biznesie. W 2015 roku został Dyrektorem Wykonawczym spółki, biorąc dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie Działem Sprzedaży.

– Sodexo to przede wszystkim świetny zespół doświadczonych ekspertów, który od 20 lat stawia zadowolenie klientów na pierwszym miejscu. Dzięki takiemu podejściu możemy z powodzeniem realizować strategie rozwoju i utrzymywać pozycję lidera świadczeń pozapłacowych i rozwiązań motywacyjnych. Kluczowym działaniem jest dla nas rozszerzanie portfolio, aby oferowane rozwiązania były łatwe w implementacji oraz realizowały różnorodne cele biznesowe naszych klientów. – powiedział Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny, Wiceprezes Zarządu Sodexo Benefits and Rewards Services.

Wcześniejsze doświadczenie zawodowe

Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach: Kama Foods S.A., Altadis S.A., Kamis-Przyprawy S.A. oraz AB S.A., gdzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii konkurencyjnych spółek oraz wprowadzenie produktów firm na rynki Rosji, Ukrainy i Rumunii. W Scandinavian Tobacco SA był odpowiedzialny zarówno za działania marketingowe jak i trade marketingowe.

Jako Dyrektor Generalny Sodexo Rochala stawia na rozwinięcie oferty z wykorzystaniem nowych technologii, indywidualizację programów motywacyjnych, a także dalsze wyznaczanie kierunków rozwoju tego segmentu biznesu oraz utrzymanie pozycji lidera świadczeń pozapłacowych.

– Utrzymujący się trend wzrostowy transakcji bezgotówkowych to dla nas ogromny potencjał, który zdecydowanie zamierzamy wykorzystać. Zależy mi, aby nasze rozwiązania były spersonalizowane i wykorzystywały potencjał nowych technologii, które są obecnie nieodłączną częścią naszego życia. Kompleksowe i indywidulane podejście do potrzeb naszych partnerów i klientów to działanie, które pozwala nam wzmacniać naszą pozycję. – dodaje Arkadiusz Rochala.

Arkadiusz Rochala jest absolwentem Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu na kierunku Finanse i Bankowość. Wolny czas spędza z rodziną oraz na aktywnym uprawianiu sportu (tenis, fitness).

Źródło: Sodexo

 

 

Udostępnij artykuł: