Artykuły autora: Diebold Nixdorf


Raport specjalny. Obsługa gotówki: Szansa czy zagrożenie – czyli nowe technologie w obrocie płatnościami

Co jakiś czas słyszymy pogłoski, że technologia wypiera gotówkę. Pojawia się Apple Pay, bitcoin i ciągle żywy temat kryptowalut. Jednak z wycofaniem jej z obiegu jest jak z pogłoskami o śmierci Marka Twaina – są one mocno przesadzone. Znacznie ważniejsze jest skuteczne wykorzystanie rozwiązań oferowanych przez nowe technologie w walce o klienta, w myśl zasady, że „żyjemy w czasach, kiedy szybcy jedzą wolnych”. Czytaj więcej...



Technologiczna rewolucja w sektorze finansowym, czyli troska o jakość polskiego pieniądza

Nowe zarządzenie NBP, dotyczące sposobu przeliczania oraz sortowania banknotów i monet, ma przede wszystkim ograniczyć ilości fałszywych lub uszkodzonych pieniędzy w powszechnym obrocie. Dla większość banków oznacza to znaczne przekształcenia w całym modelu funkcjonowania i obsługi gotówki z wykorzystaniem nowych technologii. Czytaj więcej...



Zarządzenie nr 19/2016 Prezesa NBP – Diebold Nixdorf Sp. z o.o.:Rynek bankomatowy w świetle Zarządzenia nr 19/2016 Prezesa NBP

1 lipca 2018 r. to bardzo ważna data, która przyniesie istotne zmiany w zakresie obsługi gotówki przez banki. Wszystko za sprawą wchodzącego w życie Zarządzenia nr 19/2016 Prezesa Narodowego Banku Polskiego, dotyczącego sposobu i trybu przeliczania, sortowania, pakowania i oznaczania opakowań banknotów i monet. Polskie zarządzenie stanowi odzwierciedlenie regulacji wydanych przez Europejski Bank Centralny i ma dostosować działające w naszym kraju banki do ogólnoeuropejskich przepisów. Czytaj więcej...


IT@BANK 2016: Diebold Nixdorf – nowy lider usług w sektorze bankowym i sieci handlowych

15 sierpnia 2016 r. doszło do zapowiadanego od wielu miesięcy połączenia firm Diebold i Wincor Nixdorf. Będą one funkcjonowały pod jedną marką – Diebold Nixdorf, której strategia będzie się skupiać na rozwoju usług i oprogramowania dla banków i sieci handlowych. Dzięki fuzji Diebold Nixdorf stał się liderem na światowym rynku bankomatów, a produkty tej marki są obecne w ponad 130 krajach. Czytaj więcej...


Cytat dnia: 2016.11.16 – Mirosław Janik

Fuzja globalnych marek, takich jak Diebold i Wincor Nixdorf, nie zdarza się zbyt często. O tym, jakie zmiany przynosi fuzja na rynku lokalnym i regionalnym oraz o tym, jak wpływa to na rynek. W Polsce połączenie organizacji nie nastręczyło tyle problemów, co w skali globalnej. sytuacja jest o wiele prostsza. Tutaj zdecydowanym liderem przed połączeniem był Wincor Nixdorf i to właśnie na jego fundamentach powstaje nowa firma. Dzięki fuzji chcemy jeszcze bardziej rozwinąć się na rynku serwisowym. W tej chwili kluczowym zadaniem jest utrzymanie pozycji lidera, którą Diebold Nixdorf bezdyskusyjnie zajmuje po połączeniu z prawie 70% udziałem w rynku. Aby to osiągnąć, będziemy musieli jeszcze bardziej dopracować portfolio tak, aby pociągnąć za sobą stałych partnerów – tylko w ten sposób ta akcja może się udać. Klienci oraz partnerzy zawsze byli i pozostaną w centrum naszej uwagi, więc ta fuzja powinna zostać przez nich przyjęta bardzo łagodnie, a nawet może stać się wymierną korzyścią dla ich interesów. Mirosław Janik, Prezes Diebold Nixdorf w Polsce i na Ukrainie Czytaj więcej...


0