Artykuły autora: PayPal


33% polskich turystów twierdzi, że woli płacić podczas podróży offline

Zgodnie z najnowszym raportem podróżniczym przygotowanym przez PayPal i pracownię badawczą GfK, większość wakacyjnych wydatków w Europie Środkowo-Wschodniej opłacana jest gotówka (78%), a także kartami kredytowymi (43%). Rola płatności internetowych jest jednak znacząca – tylko 33% polskich turystów twierdzi, że woli płacić podczas podróży offline. Ciekawostką jest, że turyści w wieku 55+ mają podobne preferencje jak cała przebadana grupy respondentów. – 51% z nich również wybiera płatności online. 65% polskich turystów wybiera sposób płatności biorąc pod uwagę ich bezpieczeństwo i wygodę. Czytaj więcej...



Generacja e-sport

Na kilka tygodni przed World of Tanks Grand Finals organizowanymi przez Wargaming przy wsparciu PayPal, które w tym roku będą organizowane w Moskwie, firma ogłasza nowe wyniki corocznego raportu o e-sporcie. Badanie zostało przeprowadzone przez SuperData dla PayPal w 2017 roku na 12 europejskich rynkach, w celu pozyskania najnowszych danych dotyczących jednego z najbardziej obiecujących e-biznesów. Czytaj więcej...




Raport PayPal i Ipsos: handel transgraniczny w Polsce do końca 2017 roku wzrośnie o prawie 24%

Zgodnie z wynikami nowego badania PayPal i Ipsos konsumenci na całym świecie jako główne powody dokonywania zakupów transgranicznych podają: lepsze ceny (opcja wybrana przez 76% ankietowanych osób robiących zakupy transgraniczne ), dostęp do rzeczy niedostępnych w ich własnym kraju (65%) oraz możliwość odkrywania nowych i interesujących produktów (59%). Polscy konsumenci, dokonujący zakupów w zagranicznych sklepach internetowych, szukają lepszych cen (73% podaje ten aspekt jako powód dokonywania zakupów transgranicznych) oraz dostępu do przedmiotów niedostępnych w ich kraju (55%). Dla sprzedawców zainteresowanych pozyskaniem klientów z zagranicy kluczem do sukcesu jest zapewnienie konsumentom wygody: darmowa dostawa (46% kupujących online z całego świata wybrało tę opcję jako powód, który skłoniłby ich do dokonania zakupu w sklepie internetowym z innego kraju), bezpieczna metoda płatności (44%) oraz dostępność przedmiotów trudnych do znalezienia na lokalnym rynku (40%). Czytaj więcej...


0