Artykuły ze źródła: Bank Millennium



Bank Millennium kolejny raz nagrodzony Srebrnym Listkiem CSR

Po raz piąty Bank Millennium otrzymał Srebrny Listek CSR. Wyróżnienie to trafia do firm, które w codziennej działalności wdrażają najwyższe standardy odpowiedzialności społecznej – mają systemy zarządzania etyką, angażują się społecznie, wprowadzają działania w odpowiedzi na potrzeby klientów i pracowników oraz minimalizują swój wpływ na środowisko naturalne. Czytaj więcej...


Bank Millennium wprowadza korporacyjną kartę obciążeniową dla kadry zarządzającej

Bank Millennium wprowadził do oferty nową, prestiżową, korporacyjną kartę obciążeniową Millennium Mastercard Corporate Executive. Została ona stworzona głównie z myślą o komforcie i bezpieczeństwie przedstawicieli kadry zarządzającej firm, często podróżujących służbowo w kraju i za granicą. Czytaj więcej...



Bank Millennium zapowiada nowy serwis bankowości internetowej oraz aplikację mobilną

Bank Millennium zapewni klientom nowe doświadczenie korzystania z bankowości elektronicznej. Już wkrótce uruchomi nowy serwis bankowości internetowej Millenet oraz aplikację mobilną, które będą teraz spersonalizowane dla każdego klienta. Do ich budowy zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie i rozwiązania, a także wyjątkowy design. Czytaj więcej...







Tymczasowa blokada kart w Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił możliwość tymczasowej blokady kart płatniczych. Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej i pozwala na zablokowanie karty na określony czas. Jest przydatna, gdy na chwilę rozstajemy się z kartą, np. zostawiając portfel w szatni na basenie, siłowni czy gdy wybieramy się na koncert. Blokadę karty można włączać i wyłączać w aplikacji dowolną liczbę razy, w każdym momencie. Czytaj więcej...




„Pomoc w podróży” Banku Millennium

Bank Millennium umożliwił klientom wykupienie ubezpieczenia turystycznego podróży zagranicznych w pełni online – w aplikacji mobilnej oraz w serwisie internetowym Millenet. Dzięki unikatowej opcji „Pomoc w podróży” klienci zyskują także możliwość bardzo szybkiego kontaktu z ubezpieczycielem. To niezwykle pomocne rozwiązanie przy okazji wszystkich, nie tylko wakacyjnych, zagranicznych wyjazdów. Czytaj więcej...





Profil Zaufany w Banku Millennium

W serwisie bankowości internetowej Banku Millennium można już utworzyć Profil Zaufany otwierający dostęp do usług administracji publicznej online przez 24 godziny na dobę. Ponieważ tożsamość klienta potwierdza bank, do założenia profilu nie jest konieczna wizyta w urzędzie. Klienci logują się do niego za pomocą tych samych danych co do Millenetu, a dyspozycje na stronach e-urzędów autoryzują poprzez zalogowanie do banku oraz wpisanie H@sła SMS. Czytaj więcej...


Bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz biletów parkingowych. Pasażerowie komunikacji miejskiej mogą teraz wygodnie kupić bilet, skasować go i okazać do kontroli w telefonie. Kierowcy pojazdów natomiast zapłacą telefonem za faktyczny czas parkowania, bez konieczności płacenia z góry jak w parkomacie. Czytaj więcej...


Klienci Banku Millennium mogą już rejestrować karty SIM pre-paid w systemie bankowości internetowej

Bank Millennium wdrożył właśnie usługę rejestracji kart SIM pre-paid. Dzięki temu klienci posiadający telefon na kartę mogą dokonać obowiązkowej rejestracji bez konieczności wizyty w salonie operatora – całkowicie online i za darmo. Bank Millennium jest pierwszym bankiem w Polsce, który oferuje taką usługę. Czytaj więcej...


Pokolenie Millennium w świecie finansów i nowych technologii, na tle generacji X i Z

"Pokolenie Millennium w świecie finansów i nowych technologii, na tle generacji X i Z", to pierwszy w Polsce raport, który kompleksowo przedstawia zwyczaje finansowe pokolenia wchodzącego w dorosłość w XXI wieku. Wynika z niego m.in., że Millennialsi, choć uznawani za w pełni cyfrowe pokolenie, powoli uczą się i przekonują do nowinek płatniczych, a w życiu ważniejsze jest dla nich, aby być niż mieć. Czytaj więcej...


Kredyt hipoteczny bez prowizji w Banku Millennium

Bank Millennium znosi prowizję od kredytów hipotecznych. Teraz klienci indywidulani, wnioskujący o Kredyt Hipoteczny, Pożyczkę Hipoteczną lub hipoteczny Kredyt Konsolidacyjny nie zapłacą prowizji za udzielenie kredytu. Co ważne, aby nie zapłacić prowizji nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych warunków. Wystarczy złożyć wniosek w okresie obowiązywania promocji tj. do 31 grudnia 2016 r. Czytaj więcej...


Pierwsze w Polsce ubezpieczenie komunikacyjne oferowane w komórce przez bank

Ubezpieczenia na wyciągnięcie ręki? To możliwe dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Banku Millennium, które umożliwia klientom banku zakup ubezpieczenia komunikacyjnego w pełni online - w aplikacji mobilnej lub w serwisie transakcyjnym Millenet. Zależnie od potrzeb klienci otrzymają ofertę z palety marek mtu24.pl, You Can Drive lub ERGO Hestii. Czytaj więcej...