Artykuły ze źródła: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB


Program Polska Bezgotówkowa startuje z nową ogólnopolską kampanią reklamową

Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną, ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest dalsze informowanie społeczeństwa o korzyściach, jakie niesie za sobą Program Polska Bezgotówkowa oraz zachęcenie przedsiębiorców i instytucji sektora publicznego do otwarcia się na płatności bezgotówkowe. Kampania będzie realizowana za pomocą wielu kanałów komunikacyjnych takich jak telewizja, radio, prasa i Internet. Czytaj więcej...


Raport Specjalny. Polska Bezgotówkowa: Dziś pracujemy nad bezgotówkowym jutrem

Ponad półtora roku temu rozpoczęliśmy wdrażanie Programu Polska Bezgotówkowa – projektu wyjątkowego w skali globalnej nie z uwagi na jego innowacyjność technologiczną czy produktową (np. w postaci wsparcia dla rozwiązań softPOS), lecz ze względu na jego unikatowość organizacyjną. Dzięki dobrze pojętej współpracy Polska w szybkim tempie dogoniła bowiem inne kraje w rozwoju obrotu bezgotówkowego, a w szczególności sieci akceptacji. Za tym sukcesem stoi wielu interesariuszy reprezentujących różne strony rynku, banki, agentów rozliczeniowych oraz wydawcy kart. Projekt wsparło też państwo. Czytaj więcej...




Raport Specjalny. Polska Bezgotówkowa: Efekty godne pochwały

Fundacja Polska Bezgotówkowa stawia sobie za cel upowszechnienie i promocję obrotu bezgotówkowego w Polsce. Jej działania służyć mają rozbudowie i poszerzaniu sieci akceptantów elektronicznych instrumentów płatniczych w punktach handlowo-usługowych, urzędach, instytucjach publicznych itp. Ale też podniesieniu świadomości i wiedzy obywateli o mechanizmach obrotu bezgotówkowego, regułach jego bezpieczeństwa i zasadach ekonomii. Ważnym elementem jest również promocja innowacji technologicznych wspierających obrót bezgotówkowy. Czytaj więcej...




Polacy pozytywnie o płatnościach bezgotówkowych, ale nadal większość transakcji odbywa się w gotówce

Płatności bezgotówkowe mocno zakorzeniły się w świadomości konsumentów jako bezpieczne i praktyczne, cieszą się również coraz większym zaufaniem wśród Polaków. Potwierdzają to wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa przez POLASIK Research. Czytaj więcej...