Artykuły ze źródła: PAYBACK Polska / American Express Group

Sylwia Zdulska dołącza do działu marketingu PAYBACK Polska

W maju do zespołu marketingu PAYBACK Polska dołączyła Sylwia Zdulska, obejmując stanowisko Marketing and Brand Manager. Do jej zadań będzie należało efektywne pozycjonowanie marki PAYBACK na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji do partnerów Programu, by mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele sprzedażowe poprzez wzmacnianie relacji z klientami. Czytaj więcej...



Marcin Bodziak wzmocni Dział Analityków PAYBACK Polska

1 kwietnia 2019 roku do Działu Analityków PAYBACK Polska dołączył Marcin Bodziak, który objął stanowisko Advanced Analytics Principal. Będzie on odpowiedzialny za wszystkie usługi z zakresu Advanced Analytics, AI, Natural Language Processing oraz Data Mining, świadczone przez Program dla jego partnerów. To bardzo duże wzmocnienie dla zespołu, który odpowiada za personalizację oferty dla uczestników PAYBACK, tak ważną przy pogłębianiu relacji partnerów z ich klientami. Czytaj więcej...


PAYBACK rośnie w e-commerce. Przybywa sklepów, w których można zbierać punkty za zakupy online

PAYBACK ma bardzo dobrą wiadomość dla swoich użytkowników. Liczba sklepów, w których mogą zbierać punkty za zakupy online, powiększyła się o dwie duże polskie platformy e-commerce oferujące odzież, obuwie i akcesoria – ANSWEAR i Born2be, a także o znaną sieć drogerii Super-Pharm oraz sklep zoologiczny Kakadu. Dzięki temu Polacy mają jeszcze więcej okazji do korzystania z Programu na co dzień. Czytaj więcej...



mBank nowym partnerem PAYBACK

PAYBACK, największy Program Bonusowy w Polsce należący do American Express, rozpoczyna współpracę z mBankiem, jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Od początku grudnia do oferty mBanku trafi eKonto z funkcjonalnością PAYBACK. Klienci będą mogli zbierać punkty podczas codziennych zakupów, płacąc kartą. Czytaj więcej...