Artykuły ze źródła: Ricoh



Zarządzie firmą: jakie procesy hamują efektywność pracy?

Skomplikowana digitalizacja dokumentów (41%), nieefektywne procesy wewnętrzne tzw. efekt wąskiego gardła (39%) oraz nieintuicyjny system archiwizacji (37%) w pracy biurowej w największym stopniu hamują efektywność. Skutkuje to niedotrzymywaniem terminów (48%) oraz obniżeniem poziomu obsługi klientów (48%). Co za to odpowiada? Nieodpowiednia kultura organizacyjna, źle zaprojektowane procesy i brak odpowiedniej infrastruktury lub jej niedopasowanie do konkretnych zadań. Czytaj więcej...


Wartości firmy coraz ważniejsze przy wyborze pracodawcy

Wartości, które reprezentuje firma mają coraz większe znaczenie przy wyborze pracodawcy. Pracowników nie przestaje interesować wymiar finansowy, szukają jednak miejsca, które będzie funkcjonowało zgodnie z ich sumieniem i przekonaniami. Co ciekawe, ta postawa jest tożsama dla przedstawicieli wszystkich pokoleń obecnych na rynku pracy – Baby Boomers (1946–1964), X (1965–1980), Y (1981–1995), Z (1996–dziś). Czytaj więcej...