Artykuły ze źródła: Santander Bank Polska

Santander Bank Polska ułatwia obsługę niepełnosprawnym klientom

Z niepełnosprawnością w Polsce zmaga się około 4,7 mln osób , w Unii Europejskiej to grupa ponad 80 mln osób, a według statystyk, liczba ludności ze szczególnymi potrzebami wciąż rośnie. Dostrzega to także sektor finansowy. Santander Bank Polska od 9 lat realizuje program „Obsługa bez barier”, ułatwiający obsługę klientom ze szczególnymi potrzebami, niezależnie od miejsca korzystania z usług banku. Czytaj więcej...


Santander Bank Polska kolejny raz wyróżniony za wyznaczanie najwyższych standardów odpowiedzialnej bankowości

Santander Bank Polska otrzymał – już po raz trzeci – Złoty Listek CSR Polityki. Nagroda jest przyznawana instytucjom, które ze szczególnym zaangażowaniem wspierają społeczności lokalne, działają na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także przestrzegają najwyższych norm etycznych. To kolejne z tegorocznych wyróżnień dla Santander Bank Polska, podkreślające kluczową rolę bankowości odpowiedzialnej w jego strategii. Czytaj więcej...


Aplikacja mobilna i bankowość internetowa Santander Bank Polska dostępne po ukraińsku i rosyjsku

Santander Bank Polska udostępnia aplikację mobilną i bankowość internetową w języku ukraińskim i rosyjskim. Obecnie bank obsługuje 179 tys. cudzoziemców, co plasuje go w czołówce banków wybieranych przez tę grupę klientów. Najliczniejszą nację stanowią Ukraińcy. Czytaj więcej...


Polacy coraz chętniej stawiają na własny biznes, a Santander Bank Polska stawia na mikroprzedsiębiorców

Polska mikroprzedsiębiorczość intensywnie się rozwija. Na koniec 2018 r. liczba nowo zarejestrowanych w REGON osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wzrosła o 8,5% w porównaniu z 2017 r. Jednoosobowe działalności gospodarcze (JDG) i firmy zatrudniające do 9 pracowników stanowią już 96,1% ogółu podmiotów biznesowych w Polsce. Według danych GUS podsumowujących 2018 r. w rejestrze REGON wpisanych było ponad 3,1 mln osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Czytaj więcej...




Jakim klientem banku jest kobieta? Rzadziej inwestuje na giełdzie i korzysta z płatności cyfrowych

Z badania Index Mobilności przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że wybierając bank, kobiety zwracają uwagę na nieco inne aspekty niż mężczyźni. Jeżeli jednak chodzi o samo korzystanie z produktów oraz usług finansowych, to nie widać znaczących różnic. Są wyjątki, na przykład inwestowanie na giełdzie oraz płatności cyfrowe. Czytaj więcej...



Santander Bank Polska Instytucją Roku 2018

Santander Bank Polska został pięciokrotnie uhonorowany tytułem „Instytucji Roku 2018”. Prestiżowe statuetki zostały przyznane bankowi za „Najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych”, „Najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego”, a także w kategoriach „Najlepszy bank w finansowaniu firm”, „Najlepszy bank w finansowaniu leasingu” oraz „Bank Odpowiedzialny Społecznie”. Czytaj więcej...