Artykuły ze źródła: Zmarnowanyurlop.pl

Za zepsuty urlop z biurem podróży należy się odszkodowanie

Do biur podróży zagląda coraz więcej klientów, szukających pewnej, słonecznej aury, najlepiej w opcji All Inclusive. Naszą uwagę bardziej pochłaniają kolorowe, pięknie wydane katalogi biur podróży, niż treści umowy, do której rozczytania często potrzebujemy okularów. Więc nie zwracamy uwagi na te zapisy, które mogą mieć potem duże znaczenie. Czytaj więcej...


Ile trzeba czekać na rozpatrzenie skargi na opóźniony lot?

Urząd Lotnictwa Cywilnego, jedyny państwowy organ wyznaczony do przestrzegania praw pasażerów linii lotniczych wydał właśnie dwa ważne komunikaty. W pierwszym poinformował, że aktualny czas rozpatrzenia skargi wynosi 9 miesięcy. W drugim – że ULC nie rozpatruje już skarg pasażerów na opóźniony czy odwołany lot. Wyjaśniamy, co to oznacza dla konsumentów i jakie mogą być dłuższe efekty zmian. Czytaj więcej...



Jakie są szanse bezkosztowej rezygnacji z wykupionej wycieczki na Sri Lankę

Po serii tragicznych zamachów na Sri Lance coraz więcej klientów biur podróży poszukuje odpowiedzi na pytanie „jak zrezygnować z zaplanowanych i opłaconych już wakacji w tym kraju i odzyskać swoje pieniądze?”. Widać, że biura podróży wciąż nie mają „kryzysowych procedur” i mocno improwizują w kontaktach z klientami. Często, najzwyczajniej wprowadzając ich w błąd. Czytaj więcej...