Artykuły ze źródła: Zmarnowanyurlop.pl

Ile trzeba czekać na rozpatrzenie skargi na opóźniony lot?

Urząd Lotnictwa Cywilnego, jedyny państwowy organ wyznaczony do przestrzegania praw pasażerów linii lotniczych wydał właśnie dwa ważne komunikaty. W pierwszym poinformował, że aktualny czas rozpatrzenia skargi wynosi 9 miesięcy. W drugim – że ULC nie rozpatruje już skarg pasażerów na opóźniony czy odwołany lot. Wyjaśniamy, co to oznacza dla konsumentów i jakie mogą być dłuższe efekty zmian. Czytaj więcej...



Jakie są szanse bezkosztowej rezygnacji z wykupionej wycieczki na Sri Lankę

Po serii tragicznych zamachów na Sri Lance coraz więcej klientów biur podróży poszukuje odpowiedzi na pytanie „jak zrezygnować z zaplanowanych i opłaconych już wakacji w tym kraju i odzyskać swoje pieniądze?”. Widać, że biura podróży wciąż nie mają „kryzysowych procedur” i mocno improwizują w kontaktach z klientami. Często, najzwyczajniej wprowadzając ich w błąd. Czytaj więcej...