Assistance u agenta

Finanse i gospodarka

Europ Assistance Polska wraz z multiagencją ubezpieczeniową Asist przygotowała pakiety usług assistance dla klientów indywidualnych. W ofercie znajdują się usługi assistance domowego, samochodowego oraz podróżnego.

Od sierpnia w ofercie multiagencji Asist oraz jej Partnerów na terenie całego kraju dostępne są pakiety pomocy przydatne w domu, na drodze i w podróży. Pakiet Pomoc w domu zapewnia klientom natychmiastową i profesjonalną pomoc specjalisty od napraw sprzętu RTV/AGD/PC, a w razie wystąpienia szkody, interwencję odpowiedniego fachowca (elektryka, ślusarza, dekarza, hydraulika itp.). W przypadku wystąpienia poważniejszych uszkodzeń, np. po pożarze lub zalaniu, klienci mogą skorzystać z dozoru, transportu lub przechowania mienia. W takiej sytuacji ubezpieczeni wraz z członkami rodziny mogą również liczyć na transport lub zakwaterowanie.

Pomoc na drodze to polisa zapewniająca szereg świadczeń przydatnych w razie awarii, wypadku czy kolizji. Zmotoryzowani klienci mogą liczyć na usprawnienie auta na miejscu zdarzenia lub jego holowanie do najbliższej stacji obsługi, a także na pomoc przy wymianie opon, a nawet dostarczenie paliwa, wynajem pojazdu zastępczego czy organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania kierowcy i pasażerów na czas naprawy. Do dyspozycji klientów oddana została również całodobowa infolinia o tematyce motoryzacyjnej i podróżnej.

– Pomoc na drodze to pakiet usług assistance skierowany do zmotoryzowanych klientów, zapewniający profesjonalną pomoc na terenie całego kraju a także Europy. Warto podkreślić, że pakiet ten zawiera również pomoc i refundację kosztów w następstwie kradzieży lub rabunku portfela ubezpieczonego. Dzięki temu świadczeniu, Pomoc na drodze wyróżnia się na tle  standardowych ofert assistance komunikacyjnego na rynku – dodaje Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Handlowego w Europ Assistance Polska.

Klientom wybierającym się poza granice kraju, Europ Assistance Polska oraz Asist oferują pakiet Pomoc w podróży. Jest to ubezpieczenie podróżne z bogatym zakresem świadczeń assistance, gwarantujące organizację i pokrycie kosztów leczenia, transportu medycznego, akcji ratowniczej. W razie zagubienia lub rabunku portfela klienci otrzymają pomoc informacyjną, organizację i pokrycie kosztów transportu do ambasady lub konsulatu, noclegu i nowego biletu powrotnego, a także refundację kosztów wyrobienia nowych dokumentów. Ponadto, Pomoc w podróży to także wsparcie tłumacza i prawnika, gdy klient wejdzie w konflikt z prawem w danym kraju. Pakiet usług assistance zapewnia również pomoc w razie opóźnienia dostarczenia bagażu, a także dostęp do całodobowego serwisu usług organizacyjnych concierge.

– W odpowiedzi na rosnącą świadomość i oczekiwania klientów zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o pakiety assistance pomocne nie tylko na drodze, ale też w podróżach zagranicznych i w domu. Dzięki temu nasi klienci będą mogli skorzystać zarówno z szerokiej gamy ubezpieczeń, jak i pakietów zapewniających realną, całodobową i profesjonalną pomoc w trudnych sytuacjach – dodaje Rafał Ćwikliński, Prezes Zarządu Asist.

Każdy z pakietów występuje w dwóch wariantach: standard i premium, różniących się zakresem świadczeń oraz limitami wykorzystania poszczególnych usług tak, aby dopasować ofertę do oczekiwań zarówno oszczędnych klientów, jak i tych bardziej wymagających.

Źródło: Grupa Europ Assistance

Udostępnij artykuł: