Aviva: ruszyła nowa kampania promująca ubezpieczenia komunikacyjne

Finanse i gospodarka

Aviva wystartowała z nową kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. Działania reklamowe prowadzone są w formule komunikacyjnej "Układ jest taki". Głównym bohaterem 5-sekudowych spotów jest Pan Pikuś, który zachęca do kontaktu z Avivą.

Celem prowadzonych działań jest zachęcenie do sprawdzenia oferty ubezpieczeń samochodowych Aviva, a także wzmocnienie kompetencji marki Aviva w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.

Kampania obejmuje stacje telewizyjne ogólnopolskie m.in TVN, TVN24, TNV4 oraz sieć 25 stacji tematycznych.

Obok spotów telewizyjnych, kampania obejmuje działania w internecie (e-mailingi do baz danych, działania performance) oraz niestandardową obecność na antenie wybranych kanałów tematycznych Atmedia (AXN, National Gegaphic, Comedy Central).

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: