Aviva: w trosce o dotrzymywanie obietnic

Finanse i gospodarka

1 czerwca wystartowała kampania telewizyjna i internetowa pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.

1 czerwca wystartowała kampania telewizyjna i internetowa pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.

"Promujemy sposób myślenia o przyszłości rodziny, który pomaga ograniczyć ryzyko zakłócenia życiowych planów" - zwraca uwagę Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy. "Oferujemy polisy na zdrowie i życie, które odpowiadają potrzebom rodzin z dziećmi. Do nich też adresujemy konkurs grantowy Fundacji Aviva "To dla mnie ważne". W ten sposób konsekwentnie aspirujemy do miana firmy przyjaznej dla rodzin" - dodaje.

Równolegle Aviva prowadzi działania w internecie. Najciekawszym z nich jest www.listwprzyszlosc.pl - przestrzeń, w której można napisać, zilustrować i przesłać obietnicę na przyszłość do najbliższej osoby, na przykład do swojego dziecka lub rodzica. "Chcemy zaangażować jak najwięcej osób do wyrażenia swoich obietnic i uczuć wobec najbliższych. Kiedyś takie listy zamykano w butelce, dziś wybieramy internet" - mówi Agnieszka Chabrzyk, dyrektor marketingu Aviva.

Kampania potrwa do końca czerwca. Za strategię i kreacje odpowiedzialna jest firma Gong.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: