Awaria w mBanku: problemy z logowaniem i znikające z kont środki

Z rynku

Klienci mBanku w środę po południu zgłaszali problemy z logowaniem do bankowości internetowej i płatnościami. Pojawiły się też informacje o znikających z konta środkach.

mBank - Logo
Źródło: mBank

Klienci mBanku w środę po południu zgłaszali problemy z logowaniem do bankowości internetowej i płatnościami. Pojawiły się też informacje o znikających z konta środkach.

Problemy klientów dotyczyły przede wszystkim logowania do bankowości elektronicznej mBanku. Nie działały prawidłowo wszystkie funkcje, występowały także problemy z płatnościami.

Bank poinformował w środę o awarii w swoich mediach społecznościowych.

Część klientów informowała również o znikających z kont środkach. Co więcej w wyniku awarii utrudniony był również kontakt z bankiem zarówno za pośrednictwem infolinii, jak i chatu na stronie mBanku.

Czytaj także: Awaria w Santander Bank Polska: z kont klientów znikały 100 razy większe kwoty >>>

Przed godziną 18 mBank poinformował, że uporał się z awarią i problemy nie powinny już występować.

Źródło: aleBank.pl, mBank
Udostępnij artykuł: