Awaria w mBanku usunięta. Koniec problemów z przelewami i BLIKiem

Z rynku

Klienci mBanku mogą odetchnąć z ulgą. Bank uporał się już z problemami, które uniemożliwiały wykonywanie przelewów w serwisie internetowy banku oraz w aplikacji mobilnej. Działa już także BLIK i mKantor, z którymi wcześniej również były kłopoty.

#mBank uporał się już z problemami, które uniemożliwiały wykonywanie przelewów w serwisie internetowy banku oraz w aplikacji mobilnej. Działa już także #BLIK i #mKantor @mBankpl @KrzyOlszewski

Jak informował wcześniej na Twitterze Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, nie można było wykonać przelewów w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. Nie działały również mKantor i BLIK.

Klienci mBanku mogli dokonać przelewów za pośrednictwem mLinii i w oddziałach. Jak dodawał Krzysztof Olszewski, bank zwróci opłaty za tego typu operacje.

Możliwe były za to płatności kartami.

Przypomnijmy, że w piątek utrudnione były płatności kartami VISA w związku z awarią w tej organizacji płatniczej. Problem dotyczył również klientów mBanku.