Awaria w PKO BP. Nie działa bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna banku

Z rynku

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Fot. Materiały prasowe PKO BP

Klienci PKO Banku Polskiego mają problem z korzystaniem z bankowości mobilnej. Nie działa wiele usług banku, w tym aplikacja mobilna IKO.

Nie działa wiele usług @PKOBP, w tym serwis iPKO, Inteligo i aplikacja mobilna IKO #PKOBP

Z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony, informuje bank na Twitterze.

Bank jednocześnie zapewnia, że pracuje nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów.

Jak zapewnia PKO BP, możliwe jest płacenie kartą oraz wypłaty z bankomatów.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 296,91 mld zł na koniec 2017 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

 

 

Udostępnij artykuł: