Awaria w Santander Bank Polska: z kont klientów znikały 100 razy większe kwoty

Z rynku

Santander Bank Polska w niedzielę mierzył się z awarią w wyniku której niektórym klientom naliczono stukrotność ich płatności kartami.

Logo Santander Bank na monitorze laptopa
Fot. stock.adobe.com/monticellllo

Santander Bank Polska w niedzielę mierzył się z awarią w wyniku której niektórym klientom naliczono stukrotność ich płatności kartami.

W niedzielę w mediach społecznościowych Santander Bank Polska pojawiły się wiadomości od zdezorientowanych klientów, którym z kont zniknęły kwoty wynoszące stokrotność ich faktycznych płatności kartami. Z pobranych sum znikał bowiem "przecinek", w efekcie czego na kontach klientów zamiast np. kwoty 17,79 zł blokowano 1779 zł.

W odpowiedzi na zgłoszenia klientów bank odpowiadał, że pracuje nad usunięciem awarii, a pieniądze wracają automatycznie na konta klientów.

Czytaj także: Santander Bank Polska wprowadza nową bankowość elektroniczną dla dużych firm i korporacji >>>

Póki co nie ma jednak oficjalnego stanowiska banku na temat przyczyny awarii.

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: