BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU – nowa konferencja Miesięcznika Finansowego BANK

Polecamy / Wydarzenia

W związku z pandemią Polacy częściej niż przed nią korzystają z cyfrowych usług, takich jak wideokonferencje, zakupy online czy zdalna edukacja. Ten sam trend obserwujemy w bankowości. Więcej Polaków korzysta dziś z bankowych aplikacji mobilnych, niż z aplikacji mediów społecznościowych. Klienci oczekują od banku dostępności, responsywności i bezpieczeństwa. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi, to także wyzwanie by usługi oferować z uwzględnieniem najnowszych standardów customer experience, ale także zgodnie z przepisami prawa.

W związku z pandemią Polacy częściej niż przed nią korzystają z cyfrowych usług, takich jak wideokonferencje, zakupy online czy zdalna edukacja. Ten sam trend obserwujemy w bankowości. Więcej Polaków korzysta dziś z bankowych aplikacji mobilnych, niż z aplikacji mediów społecznościowych. Klienci oczekują od banku dostępności, responsywności i bezpieczeństwa. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi, to także wyzwanie by usługi oferować z uwzględnieniem najnowszych standardów customer experience, ale także zgodnie z przepisami prawa.

Bez składania wizyt w oddziale banku można nie tylko założyć konto, ale również otrzymać pożyczkę, a nawet skonsolidować zobowiązania finansowe. Lawinowo rośnie liczba płatności bezdotykowych, a zdalnie klienci realizują coraz więcej operacji finansowych. Banki wykorzystują wzmożone zainteresowanie usługami online, wprowadzają innowacje w serwisach internetowych i mobilnych, a klienci zarządzają finansami bez wychodzenia z domu.

Dane opublikowane przez Związek Banków Polskich w raporcie NetB@nk potwierdzają te obserwacje. Liczba klientów indywidualnych, posiadających dostęp do bankowości internetowej wyniosła blisko 38 mln na koniec września 2020 roku. Liczba aktywnych klientów sięgnęła 19,43 mln (wzrost o 1,87% w skali kwartału). Od początku lipca do końca września liczba aktywnych użytkowników aplikacji bankowych wzrosła o ponad 5,85%, osiągając 13,69 mln.

Stan epidemii, stale zmieniające się ograniczenia i nowy reżim sanitarny wpływają także na organizację pracy wszystkich pracowników banku. Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji, podczas konferencji omówimy najlepsze praktyki z zakresu zarządzenia pracownikami wypracowane na podstawie kilku miesięcy pracy zdalnej i hybrydowej przez instytucje finansowe.

Bank bez wychodzenia z domu to kompleksowe wydarzenie, które pozwoli na podsumowanie doświadczeń i przedstawienie rekomendacji związanych ze zdalną obsługą klientów oraz zarządzaniem pracownikami banków w czasie pandemii COVID-19.

Webinarium skierowane jest przede wszystkim do:

  • dyrektorów oraz członków zarządów banków,
  • osób odpowiedzialnych za bankowość elektroniczną,
  • osób odpowiedzialnych za obsługę klientów w kanałach zdalnych,
  • osób odpowiedzialnych za wdrażanie innowacji technologicznych w bankach,
  • osób odpowiedzialnych za HR.

Podczas konferencji porozmawiamy o tym:

  • Jak usprawnić proces obsługi w kanałach zdalnych?
  • Jak zawierać umowy i identyfikować klientów?
  • Jak automatyzować współpracę z klientem i zapewnić bezpieczeństwo procesów?
  • Jak zadbać o kondycję psychiczną pracowników i jak motywować zespół w czasie pandemii?
  • Jak powinien przebiegać zdalny onboarding pracowników?
  • Jak zapewnić pracę zdalną i hybrydową z zgodną z prawem pracy?

BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
– konferencja online
18 luty 2021 r.
Zapraszamy do rejestracji!
www.aleBank.pl/BBW

Udostępnij artykuł: