Bank i Klient: Bank przychodzi do klienta

BANK 2014/01

Placówki Smart banku Citi Handlowego wpisują się w strategię podążania za klientami. Instytucja ta rozwija koncepcję nowoczesnych oddziałów nazwaną Bankowy Ekosystem Smart.

ADAM ŻÓŁW

Niemal 90 proc. transakcji bankowych, które odbywają się w banku Citi Handlowy, jest realizowane przez Citibank Online i CitiMobile. Jedynie 2 proc. z nich realizowane jest w oddziałach. Co więcej, Citi Handlowy przeprowadził wraz z ARC Rynek i Opinia badania, z których wynika, że dla 81 proc. respondentów bankowość on-line jest głównym kanałem kontaktu z bankiem. Klienci rzadko chodzą do oddziałów: 6 proc. nie było w placówce banku od założe- nia konta, 7 proc. nie odwiedziło jej w 2013 r., a 36 proc. było tam w 2013 r. tylko 1-3 razy. Interesujące jest to, że im częściej klienci chodzą do oddziałów, tym z bardziej prozaicznymi czynnościami. Respondenci, którzy w oddziale byli 4 lub więcej razy, w 75 proc. ostatni raz odwiedzali bank, aby zlecić wykonanie prostych czynności, któ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: