Bank i Klient: Budujemy znakomite relacje z klientami

BANK 2017/05

Z Piotrem Czarneckim, prezesem zarządu Raiffeisen Banku Polska oraz przewodniczącym obrad XXX Walnego Zgromadzenia ZBP, rozmawiali Przemysław Barbrich i Jan Osiecki.

Reputacja banków się poprawia, a zaufanie do sektora jest stabilne – to wyniki badań reputacji sektora zaprezentowane podczas 30. walnego zgromadzenia. Nie sądzi pan, że przy tej fali hejtu, która wylewała się z ust polityków i komentarzy internetowych obywateli, te dane mogą zaskakiwać?

– Dla mnie nie są zaskakujące.

Dlaczego?

– Bo wiem, że są prawdziwe.

Na jakiej podstawie wyciąga pan takie wnioski?

– Z przedstawionych badań wynika, że ocena jest efektem doświadczeń klientów, a nie tylko prezentacją obrazu kreowanego przez dziennikarzy. Za tą oceną stoją twarde fakty. Ludzie własne kontakty z pracownikami banków przekładają na postrzeganie instytucji i całego sektora. A zatem te badania mówią nam także ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: