Bank i Klient: Jesteśmy w trakcie medialnej rewolucji

BANK 2014/12

Z profesorem Wiesławem Godzicem z SWPS rozmawiają Przemysław Barbrich i Jan Osiecki.

Medioznawcy spierają się o to, które medium ma w tej chwili większe znaczenie: telewizja czy internet. Trochę przypomina to słynną dyskusję “o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą”. Kiedy zatem nastąpi wyraźna zmiana w preferencjach społeczeństwa i ludzie zamiast telewizji będą wybierali internet i treści tam dostępne?

– Już jesteśmy w trakcie rewolucji. Teraz przeciętny widz nie umie odróżnić tego, co jest programem stworzonym specjalnie dla telewizji, a co produkcją na potrzeby odbiorców internetu. Dziś już żyjemy w przestrzeni wielu ekranów z treściami z różnych miejsc.

Powstaje coraz więcej kanałów tematycznych, nadawcy bronią się przed internetem, tworząc stacje hybrydowe łączące stare i nowe ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: