Bank i Klient: Kliencie, daj się skusić…!!

BANK 2013/01

Chęć uzyskania profitów jest ważnym czynnikiem motywującym człowieka do działania, a korzyści finansowe są w sposób naturalny szczególnie ważne dla klientów sektora bankowego.

Agnieszka Kochaniec

W przeprowadzonym na początku 2012 r. badaniu klientów instytucji finansowych około 60 proc. respondentów zadeklarowało, że nie zna się na oszczędzaniu i inwestowaniu, zaś jako główne kryterium wyboru lokaty 47 proc. klientów banków, 52 proc. klientów SKOK-ów i aż 68 proc. klientów „innych instytucji” wskazało… oprocentowanie.

Banki walczą o klienta, kształtując atrakcyjne produkty – szeroki wachlarz usług towarzyszących rachunkowi bankowemu, korzystne oprocentowanie lokat, atrakcyjne warunki udzielenia kredytu itp. Jak w każdej firmie usługowej, ważna jest także satysfakcja klienta, wynikająca z wysokiego poziomu obsługi. Relacje z nim umacniane są poprzez odpowiednią politykę komunikacyjną. Ważną formą oddziaływania na klienta i pobudzania jego gotowoś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: